12.01.2012

Ograniczenie komputera

     Przez ostatnio tydzień zapisywałem dokładnie co robię i ile czasu spędzam na komputerze. Dzisiaj zebrałem wszystkie dane i przeliczyłem ile dziennie czasu spędzam na przeglądaniu internetu, oglądaniu seriali, anime i innych mniej i bardziej produktywnych rzeczach. Jak się okazało średnio dziennie spędzałem 5h przed monitorem i trochę mnie to zaszokowało. Pamiętam tygodnie kiedy jeszcze więcej mi to zajmowało. Gdybym przez ten czas uczył się Japońskiego po roku mógłbym czytać i pisać, a po dwóch spokojnie prowadzić rozmowy z Japończykami, a gdyby to było pisanie stron internetowych był bym w stanie spokojnie dorabiać sobie na małych projektach albo tworzyć coś dużego na własną rękę. Tak więc od dzisiaj ustawiam sobie limit połowy tego czasu, a konkretniej zamierzam nie spędzać więcej niż 2,5 godzin przed komputerem. Wyjątkiem od tej reguły są specjalne wypadki kiedy będę musiał napisać jakąś pracę ale wtedy nie mogę włączać GG, FB, Kwejka i innych tego typu rzeczy. Wszystko to ma na celu głównie odciąć się od różnych seriali, anime i niepotrzebnych stron internetowych które tylko marnują czas, a nic nie dodają do mojego życia.
Zaczynam od jutra, zobaczymy jak to wyjdzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz