16.01.2012

Jest dobrze...

     Krótki wpis bo mam ograniczony czas przesiadywania na komputerze, który od 4 dni sumiennie przestrzegam i już widać efekty. Wcześniej nie potrafiłem spędzić dnia bez przeglądania popularnych serwisów internetowych, obecnie tylko po 4 dniach przestaje pamiętać żeby na nie zajrzeć. Chciałbym odzwyczaić się od  nich oraz niektórych seriali na stałe, liczę się się uda ;) . Dobrze idzie również z bieganiem, dzisiaj był czwarty bieg. Jak znajdę czas to stworzę zakładkę na tym blogu, żeby zapisywać postępy. Będzie to dodatkowa motywacja żeby wychodzić w te zimne dni ;P . Wyrabiam sobie również nawyk nauki Japońskiego, co dzień zapisuje co zrobiłem danego dnia w kierunku poznania tego języka. Na ten temat również powstanie zakładka. Zauważyłem że lista miesięczna się nie sprawdzam, lepiej mi idzie z nawykami i wprowadzaniem rutyny nauki i ćwiczeń do mojego życia. Ogólnie jest super jeśli chodzi o rozwój, oby tak dalej ;)

Dodatkowo motywujący Demotywator ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz