9.01.2012

Nawyki są lepsze

     Zakładając tego bloga wzorowałem się na innych, podobnych o rozwoju osobistym. Jednym z ważniejszych elementów była miesięczna lista zadań do wykonania. Na początku jakoś szło ale zauważyłem że mam dużo złych nawyków w życiu codziennym, której utrudniają mi wykonywanie tych zadań. Jak na razie najlepiej idą mi ćwiczenia które średnio wykonuję co trzeci dzień i w tym przypadku nie mam problemów z motywacją, ponieważ powoli staje się to rutyną. Myślę że obecnie powinienem bardziej się skupić na wypracowaniu nowych nawyków i zastąpieniu czymś innym tych złych. 
     Dzisiaj zamiast wstać o 7 wstałem o 5 i przebiegłem jakieś 2 km po czym czuję się wspaniale ;), mam zamiar kontynuować bieganie i zapisywać rezultaty na tej stronie. Od 3 dni również zacząłem zapisywać kiedy i co robię na komputerze. Potrafię spędzić nawet parę godzin oglądać seriale, grając i przeglądać internet, jest to straszne marnowanie czasu i czasem zamiast wyjść ze znajomymi wolę oglądać samemu film, dlatego chcę ten nawyk również zmienić. 
     Zatem biorę się do roboty ;) Pozdrawiam i powodzenia dla tych którzy chcą zmienić swoje życie na lepsze ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz