25.12.2011

Biorę się za siebie

Witam
    Nigdy nie pisałem bloga ale zainspirowany działaniem strony "Blogowa Grupa Samorozwoju" postanowiłem również coś zrobić ze swoim życiem. W chwili obecnej zostało mi 130 dni do matury, a nie ruszyłem nawet prezentacji na polski i nie czuję się przygotowany do reszty. Nie zdałem pierwszej próby egzaminy na prawo jazdy. Mam dużo wolnego czasu który w większości marnuję i chcę coś zmienić. Pasjonuje mnie język Japoński oraz tworzenie stron/aplikacji internetowych, lecz przez słomiany zapał za każdym razem próba nauczenia się czegoś kończyła się po miesiącu. Chciałbym też więcej czytać i korzystać z wiedzy zawartej w książkach, choćby tych o samorozwoju. Przydało by się też trochę sportu ;)
     Czerpiąc inspiracje ze stron o podobnej tematyce na BGS postanowiłem na początek wypisać listę zadań które chcę zrobić przez kolejny miesiąc oraz treningi które robię w domu korzystając z dostępnych mi przedmiotów i masy własnego ciała ( pompki, brzuszki itp. ).  Z czasem chciałbym zrobić coś więcej i szybciej się rozwijać.
   Jak na razie to chyba tyle. Idę brać się za siebie ^_^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz